Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2011. június 15., szerda

Kerti móka

Anyával, Anya szüleivel és Lunával kimentünk a kertbe.
Már reggel be voltam sózva, amikor láttam, hogy Anya a táskájába rakta a rongyomat. Minden áron próbáltam magamra felhívni a figyelmet, nehogy véletlenül itthon felejtsen engem.
Apa sajnos nem tartott velünk, mert ő dolgozni ment.
Viszont Lunával kezdünk nagyon jól kijönni így nem unatkoztam. Most már nem az az idegesítő kölyökkutya úgyhogy egész jól eljátszunk együtt. Még a reggelijét is megosztotta velem, ez igazán rendes volt tőle. Anya persze nem értékelte, hogy külön kaját kapok, de beletörődött.
Luluval általában kergetőzni szoktunk meg leginkább labdázni. A munkamegosztás úgy zajlik, hogy ha ő kapja el a lasztit akkor fél útig vissza hozza, aztán leteszi nekem és az én feladatom, hogy odavigyem és a lába elé tegyem annak aki épp játszik velünk. Most leginkább Zsolttal játszottunk. Ő bográcsozott, de főzés közben jó messzire hajította nekünk a labdát amikor odavittem neki. Anya nem sokat foglalkozott velünk. Leginkább a hasát napoztatta és csak akkor játszott egy picit, ha a kezébe vagy az ölébe adtuk a játékot. Kész luxus! Nem is értem, hogy lehet valaki ennyire kényelmes, hogy már lehajolni se hajlandó a labdáért amit alába mellé teszek?
Ja és Anya nagyon gonosz volt. Megfogott és jól lefürdetett minket a jéghideg vízzel. Szegény Luna még sírt és vinnyogott is közben. De Gazdi jól megjárta, mert egyszer csak elszabadult a slag és csak úgy tekergett a levegőben, Őt meg jól összevizezte.
Délutánra rájöttünk Luluval, hogy egész vicces a spriccelő víznél szaladgálni, úgyhogy ott rohangásztunk és labdáztunk. Végül Zsolt megelégelte a dolgot és sajnos elzárta a vízet, mert félt, hogy nem száradunk meg mire haza kell menni és nem akarta, hogy nyakig sárosan másszunk a kocsiba. Azért jó móka volt!
Anya csinált is rólunk pár képet!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése