Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. február 26., péntek

Körülöttem forog a világ

Az elmúlt két napon a Gazdiék csak Velem foglalkoztak és igyekeztek a kedvemben járni.
Minden apróságért megdícsértek, még olyanokért is, amikért máskor leszídnak. Most elég volt, hogy odavigyem hozzájuk a labdámat és Ők máris örömujjongásban törtek ki.
Anya csak miattam főzött rizses husit és ínycsiklandozó volt az illata, de nekem egy falat sem ment le a torkomon. Megszagláztam, de még megnyalogatni sem volt kedvem. Pedig máskor olyan szomorú szemekkel kell néznem azért, hogy megsajnáljanak és kapjak egy-két finom falatot, bezzeg most ekkora kényeztetésben van részem!
Tegnap még nagyon fáradt voltam és alig volt erőm bármihez, de ma már egy nagyot sétáltunk a Várban. Még Kagával is összetalálkoztunk és egy jót labdáztunk együtt.
A nagy futkározástól persze haza sétálni is alig volt erőm. Egész délután pihentem. Aztán este a Gazdiék jól megkínoztak és valami fura ízű cuccot nyomtak a számba. Igyekeztem minden erőmmel tiltakozni, de ketten együtt Ők, hát persze, hogy erősebbek voltakmint egy szegény, beteg kiskutya!
Sebaj, mert sikerült megint kiengesztelniük a finom vacsorával. Virslit és sajtot kaptam, aminek lehetetlen volt ellenállni, úgyhogy pár perc alatt felfaltam az egészet. Persze Ezek ezért is ezerszer megdícsértek, hogy "Jajj, de jó! Domino, te milyen okos kiskutya vagy! Megetted az egészet??? Jajj de jó! Végre ettél valamit! Jajj de jó...! De okos kiskutya vagy te! Jajj, de örülünk!"... könnyű Őket boldoggá tenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése