Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. február 22., hétfő

Új játék

A Gazdiék előző este buliztak. Hajnali 3-kor hazajött Anya meg az Unokatesúja és levittek sétálni, hogy reggel tovább bírjam. Hajnali 5-kor hazajött Apa, de ő nem vitt sehova, sőt még a perecből semkaptam amit rágcsált. Sebaj így is nagyon örültem neki. Összevissza ugráltam és rohangáltam örömömben...ő meg nem győzött csitítani, nehogy felébresszem a többieket.
Reggel persze nem bírtam. Nem pisilnem kellett, csak egyszerűen nem bírom elviselni, hogy itthon vannak és alszanak, ahelyett, hogy velem foglalkoznának. Jó hangosan sírtam, nyüszítettem és ásítoztam, hátha felébrednek. Ha mozgást halottam a galériáról akkor meg fel-alá rohangáltam és ugráltam a létránál. De nem jártam sok sikerrel Csak annyit értem el, hogy Apa időnként leüvöltött " Domino húzzál már a helyedre!", vagy "Domino ájjjááá már le!"
Aztán mikor végre felkeltek, Apa levitt sétálni. Reménykedtem, hogy utána egész délután velem foglalkoznak majd, de nem. Anya főzni kezdett, -ami olyan szempontból jó, hogy néha kaptam egy-egy darab sárgarépát, amivel remekül lehet focizni mielőtt megenném- Apa meg elment itthonról. Megint magamra maradtam. Ezeknek mindig minden fontosabb.
De sikerült kiengesztelniük. Mikor Apa hazajött hozott egy új játékot. Egész délután azzal fociztam meg rágcsáltam. Hűűű annyira szuper!!!
Annak sem örültem, hogy este hosszú sétára vittek a Várba. Labdáztunk, rohangáltam de alig vártam, hogy újra hazaérjek és az új játékkal játszhassak. Annyira szuper játékocska. Még aludni is Vele aludtam, jól bevackoltam magam mellé, nehogy elguruljon éjszaka, vagy valahogy eltűnjön reggelre. Azt nem élném túl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése