Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2011. január 16., vasárnap

Nincs szerencsém

Egész héten azzal etettek a Gazdiék, hogy milyen jó lesz nekem, mert hétvégén végre kirándulunk egyet és kiszaladgálhatom magam. Úgy volt, hogy Krisztivel és Jánossal együtt megyünk és végre megismerkedhetünk Lunával is.
Mondanom sem kell ebből az lett, hogy mindenki elment és jól szórakozott, míg engem meg itthon hagytak egyedül búslakodni.
Hát tehetek én róla, hogy idő közben elkezdtem tüzelni?
Apa ezért lefújta az egész dolgot, már ami az én menetelemet illette volna. Szerinte most a szokottnál is hülyébb vagyok és nem hallgatok senkire, és nem szeretne semmi gondot. Bőven elég ha itt a parkban sétáltat, amíg túl nem esek ezen.
Hát kössz!
Nem elég, hogy amíg ők betegek voltak addig én is kénytelen voltam itthon sínylődni, de most azonnal jött ez a fránya tüzelés. Nem tehetik meg, hogy most meg ezért zárnak a négy fal közé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése