Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. december 3., péntek

Diótörő

Anya nem szereti itthon a hagyományos koszorút. A karácsonyfa kivételével száműzte itthonról a fenyő ágakat. Szerinte én hamar megcsócsálnám. Így egy tálkát készített gyertyákkal, tobozokkal, diókkal és mandulával. Ez a Gazdiék Adventi  gyújtogatósa.
Nem tudom miért gondolta Anya, hogy ezt nem fogom megkóstolni. Mit megkóstolni, felzabálni?!
Ha olyan hülye volt, hogy szépen kirakta az ebédlőasztalra, akkor viselje a következményeit! Mintha csak nekem terítettek volna!
Egyenként kiszedegettem tehát a diókat és mandulákat a tálkáról, majd a kanapén henteregtem és ott törtem fel őket így tömtem tele a pocakomat a sok finomsággal.
Apát az összegyűrt, szétfetrengett ágytakaró és rajta a rengeteg dió és mandula héja fogadta. Jót nevetett rajta, majd az egészet úgy hagyta ahogy volt, hogy Anyának is el lehessen dicsekedni a dologgal.
Hát Ő nem nevetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése