Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. december 25., szombat

Karácsony

Egész nap lázban égtem. Gazdiék már kora reggel készülődtek és tettek vettek, én meg aggódhattam, nehogy itt a végén még ki akarjanak hagyni valami jó buliból.
Anya egész délelőtt takarított. Utána egy óriási fenyőfát fektettek a szoba közepére és Apa nekiállt egy nagy késsel faragni az alját. A nagy munka közben az egész lakás körbe tiszta fadarab és fenyőtű lett. Ezért érdemes volt takarítani. Igyekeztem nem zavarni Apát, de azért begyűjtöttem a lepergett darabokból párat, csak, hogy legyen mit rágcsálni. Ennek persze Gazdiék egyátalán nem örültek.
Anya feldíszítette a fát. Mindenféle szép csillogó dolgot tett rá és nagyon szép fényeket. Apa a lakást is kidekorálta, úgyhogy most minden szép karácsonyi fényben úszik.
Anya egy gyönyörű piros pöttyös maslit kötött a nyakamra, hogy én is szép legyek.
Először  Apa családjához mentünk. Melinda ünnepi vacsorát készített. Nekem is jutott ám a finom falatokból és Gazdiék kivételesen egy szót sem szóltak miatta. Én meg élveztem, hogy mindenki együtt van, meg, hogy  kényeztetnek és dícsérik a csodás szalagomat! Össze-vissza rohangásztam és ugrabugráltam örömömben egész este.
Aztán átmentünk Anyáékhoz is. Ott is ott volt az egész család, még a nagyszülők is. Itt is nagy vacsorával vártak minket! Ilyet még nem is hallottam! Egy este alatt két vacsora? Kihasználtam hát az adódó alkalmat és mindent behabzsoltam. Nem is tudom mikor ettem és utoljára egyszerre ennyi finomságot. Már tele volt az egész pocakom, de eszem ágába nem volt semmit visszautasítani, ki tudja mikor lesz legközelebb ilyen alkalom! Szeretem a karácsonyt!
Nagyon későn mentünk haza, már majd leragadtak a szemeim. Gazdiék megszántak és ölben vittek haza. Alig vártam már, hogy bedőlhessek aludni a helyecskémre.
Gazdiék viszont felkapcsolták a fényeket és a karácsonyfa alatt már ott voltak az ajándékok is, köztük az én új játékom is! Azonnal rávetettem magam! Már nem volt kedvem aludni sem, csak rohangásztam az új sípolós kiskutyámmal!
Az örömömnek végül Apa vetett véget, mert megunta a sípolást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése