Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. december 2., csütörtök

Új kutya

Már napok óta csak olvadozik a hó és minden csupa sár és latyak.
De ma végre újra elkezdett záporozni a hó! Így Apával  a szokottnál is lelkesebben indultunk le az esti sétára.
Amint átértünk az úton szaladtam mint az őrült és nagy sprinteket vágtam le a friss hóban, körbe-körbe.
Aztán új kutyára lettem figyelmes. Egy kis fehér szőrpamacs volt az egész kis kutya. Még nagyon fiatal, csak fél éves, szóval nem olyan tapasztalt vén róka mint én! Gyorsan a tudtára is adtam, hogy én vagyok a főnök. Apa jól ki is osztott és helyre tett, mert azért mégis viselkedjek már azta kutyamindenségit! Úgyhogy utána tartottam is magam ehhez, és kedvesen viselkedtem. Össze-vissza ugrabugráltunk és hancúroztunk együtt a hóban. Apa közben összehaverkodott a kutya gazdájával és osztotta az észt az új kutya tulajdonosnak. :) Én meg kivételesen mindent megcsináltam amit kért, hogy büszke legyen rám. A srác csak úgy csodálkozott, hogy milyen engedelmes és fegyelmezett vagyok és póráz nélkül közlekedünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése