Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. december 22., szerda

Ki keres, az talál

Itthon voltam egyedül. Unatkoztam.
Gondoltam utána nézek a karácsonyi ajándékoknak amik az asztalon sorakoztak. Egy szemvillanás alatt fenn ácsorogtam az asztal tetején és mindent alaposan megszaglásztam. Kibontottam  még az összekötözött zacskót is és mire leltem? Egy csodaszép játékra. Tuti, hogy azt nekem szánták. Nem is értem miért nem adták még ide, de így most már erre sem lesz gondjuk! Vittem is magammal.
Amint meghallottam, hogy Anya érkezik haza, már spuriztam is be a helyemre és lapultam. Mikor belépett rögtön gyanús lett neki a viselkedésem, de ideje sem volt megkérdezni, hogy " Domino már megint mit csináltál?", mert azonnal belebotlott a játékba. Idegességében csak úgy kapkodta a levegőt és szinte szóhoz sem jutott. A játékomat egy szó nélkül elrakta, majd nagy dühöngések közepette kirakott engem az előszobába, hogy gondolkozzak.
Nem tudom min kéne gondolkoznom. Inkább Neki kellene, hogy minek csinál ekkora ügyet abból, hogy megtaláltam ami amúgy is az enyém lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése