Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. december 28., kedd

Új rokon

Tegnap mikor Gazdiék haza jöttek, rögtön megéreztem rajtuk azt az illatot. Nem tudtam merre jártak, de gyanítottam, hogy valahol kutyáztak. Ezt a szagot még nem ismerem.
Aztán kiderült, hogy új rokonom lesz. Krisztinek tegnap lett egy kiskutyája.
De jó! Nagyon örülök ennek, mert most majd akármikor megyek Anya szüleihez, mindig lesz kivel játszanom! (Persze azért majd jól a tudtára adom, hogy ki a főnök, hiszen mégis csak én vagyok a rangidős!)
De sajnos még nem mehetek át hozzájuk, mert nincs meg a kutyi összes oltása és nem szeretnék Gazdiék ha valamit elkapna tőlem. Nem tudom mit gondolnak, mert hiszen én makk egészséges vagyok, de sebaj. Türelmes leszek.
Anya addig is készített róla egy regiment képet. Apa szerint most még kicsit buta pofija van, de Anya erre a kijelentésre rögtön közölte, hogy kicsinek én is ilyen bamba voltam. (Nagyon ért hozzá, hogy engem froclizzon.)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése