Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. november 28., vasárnap

Esik a hóóóó!

Újra esik a hó! Ez a hideg, vizes, fehér puha izé, aminek még íze sincs. De nem baj, én azért előszeretettel nyalogatom. Ugrálok benne, lehet nagyokat sprintelni és farolgatni és jól belesüpped a lábam. Imádom.
Anya rugdosta nekem a havat, meg dobálta nekem. Én kitartóan, még ástam is a hóban mindenfelé, kerestem ami leesett de soha nem találtam meg, így aztán ugráltam a lábai előtt, hogy dobjon újra és újra! Nagyon jót játszottunk így! Közben folyamatosan szakadt és most is szakad a hó. Anya fekete kabátja már úgy nézett ki a végén, mintha nem is ő lenne, hanem egy hóember! Fáztunk is már, úgyhogy haza jöttünk.
Ettől a havazástól úgy tele lettem energiával, hogy itthon is nekiálltam kergetőzni a játékommal, Anya nagy örömére, ami abban nyilvánult meg, hogy záros időn belül elkobozta imádott Szörnyikémet.
De sebaj, mert helyette olyan zöldséges bablevest rittyentett a tálkámba, hogy mindent elnéztem neki!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése