Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. július 4., vasárnap

Gazdiék ágya

Anya reggel olyan szépen letakargatta az ágyat. Nem tudom minek, mert gondolhatta volna előre, hogy én majd úgyis széttúrom az egészet.
Amint elmentek itthonról én felhuppantam a kanapéra és addig ügyeskedtem , amíg nem sikerült megszabadítani az ágytakarótól a dolgokat. Imádom ezt az illatot! Végre bevackolhattam magamat a gazdiszagú párnák és paplanok közé, ahol aztán hempereghettem, ugrálhattam és szundikálhattam kedvemre. Ezer éve nem volt erre lehetőségem! Mióta ide költöztünk és itt galérián alszanak, azóta nem tudok bebújni az ágyukba.
Mikor megjöttek, Anya kérdezte is, "Domino, mi történt itt az ággyal, ki csinálta ezt?". Én meg behúztam fülem, farkam és gyorsan szaladtam a helyemre és úgy csináltam mintha nem is tudnám miről beszél. Persze Ő tudta, hogy tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése