Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. július 16., péntek

Zöldségek, gyümölcsök

Anya megkínált egy kis meggyel. Elsőre nem volt szimpatikus, csak nyalogattam. Aztán eszembe jutott, hogy a piskótában ugyanez volt. A piskóta pedig nagyon ízlettt, így rögtön megettem ezt is. Aztán Anya kitalálta, hogy megkóstoltatja velem a málnát. Nem tetszett neki, hogy csak szimatoltam és széttapicskoltam a földön, így aztán erőszakkal nyomta be a számba. Utálom.
Az epret sem szeretem amúgy, csak addig ácsingózok és ugrándozok amíg nem kapok egy falatot belőle, aztán rájövök, hogy ez nem az amit nekem találtak ki.
A minap szerencsém volt a cukkinihez és a padlizsánhoz is. A cukkinit rögtön betermeltem és végig lábközelben maradtam míg Gazdi szeletelte, hátha kapok még belőle. A padlizsán nem jött be.
Továbbra is nagy kedvencem a paprika, az uborka és a répa, valamint az almával is megvagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése