Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. július 21., szerda

Virág öntözés

Ma átmentünk Hédihez és Zsolthoz meg Krisztihez.
Fura volt, hogy Anya kulcsot vett elő meg ő riasztózza ki a lakást. Össze-vissza kapálóztam, tegyen már le végre, máskor már kétszer végigsprintelem a lakást mire Gazdiék bejönnek mögöttem az ajtón...
...de hiába kaptam szabad utat, a szoba ajtók zárva voltak. Aztán Anya kinyitotta az összeset és alaposabban is körülnéztem. Sehol senki. Mindenki eltűnt!!!
Anya meglocsolta az összes virágot, amihez persze én is aszisztáltam. Mindenhova követtem, nyalogattam a cserepekből a vizet, megszaglásztam a virágokat. Ő meg csak morgott, hogy hasra esik bennem. Mindig Hédi szokott locsolni és ha ott vagyok akkor én is mindig segítek neki. Anyát még sosem láttam locsolni (nem csoda, hogy minden virág kidöglik otthon), szóval nem volt igaza, mert én vagyok az aki kettőnk közül jobban értek hozzá!
A délután hátralevő részét fel-alá járkálással töltöttem, nézelődtem kifelé az erkélyen hátha jön a kocsival Zsolt haza a munkából, vagy hátha jön Apa, vagy bárki, meg időnként kitartóan nyüszítettem csak, hogy jelezzem Anyának, hogy nincs minden rendben, hogy így egyedül vagyunk.
Gazdi viszont nem nagyon foglalkozott velem. Csak dolgozott a laptopján és időnként rám szólt, hogy hagyjam abba a nyávogást, még ritkábban pedig elhajította a sünimet, de mire visszavittem neki közölte, hogy " Domino hagyjál most! Vége a játéknak!"
Aztán később végre megjött Apa is. Megetette a kanárit és a papagájt (mert Anya fél benyúlni a Bandihoz). Utána még üldögéltünk egy kicsit az erkélyen, majd sikerült úgy időzítenünk a haza indulást, hogy a kapuból kilépve azonnal elkapott minket egy nagy zápor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése