Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. július 18., vasárnap

Pattogós labda

Tegnap nagy hisztériát vágtam le.
Onnantól, hogy megpillantottam, nem bírtam magammal. Hihetetlen kis réseken küzdöttem át magam...csúsztam, másztam, beszorultam, de fél órás vinnyogás után megszereztem amit akartam. Gazdiék végig rajtam nevettek, azt hitték valami bogarat találtam... aztán nagy volt a meglepetés amikor előástam egy zöld labdát.
Még régen kaptam Anya tanítványai hozták nekem, de utána Apa elrakta, mert rövid idő alatt sikerült szétrágnom. Rejtély, hogy, hogy kerülhetett a szekrény alá.
A lényeg, hogy most megvan. Annyira vigyázok rá, nehogy Ezek elvegyék tőlem újra.
Ez egy gyönyörű labada. Ilyenem még sosem volt. Ez pattogós.
Még egyedül is tudok vele játszani. Ha Anya meg elgurítja nekem a lakásban, a lakás egyik végéből vissza pattog a másik végébe! CSÚCS!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése