Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. július 7., szerda

Otthoni kínzások

Ma már csak szurit kaptam. És azt mondták, most már jól leszek!
Anyát ellátták mindenféle jó tanáccsal meg egy undorító ízű pasztával, valamint egy fecskendővel. Azt a trutyit naponta kétszer kell adnia nekem és alaposan megküzd vele, hogy valóban a számba kerüljön és lenyeljem. Én is derekasan küzdök Anya ellen.
Az idióta fecskendőjével meg az őrületbe kerget. Józsi mondta, hogy azzal is adjon nekem vízet, mert még mindig nem vagyok a legjobb formában és nem elegendő amit magamtól iszom.
Na, Anyának se kellett több! Most akárhányszor a keze ügyébe kerül, hozza és addig szórakozik amíg ki nem nyomja belőle az összes vízet. Mondanom sem kell, hogy a művelet azzal jár, hogy minden csupa vízes lesz körülöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése