Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. szeptember 11., szombat

Anya beteg

...így aztán ma egész nap ki sem bújt az ágyból, egész nap fenn volt a galérián.
Rám se hederített. Apa foglalkozott velem egész nap. Játszottunk meg sétáltunk. De ezen kívül van ám más dolga is akadt szegénynek. Anya helyett rohangált a boltba, teát készített neki, gyümölcsöt pucolt. Persze Anya szokásához híven mindenen leállt vitatkozni vele és mikor végre méltóztatott lejönni odafönntről, akkor is csak ímmel-ámmal eszegette az elé tett barackot. Nem tudom mit finnyázik, én már rég megettem volna. Így hát be is ültem a lábai elé és csorgattam a nyálam. Kinéztem minden egyes falatot a szájából, reménykedtem hátha megsajnál. De nem.
Egyedül Apa az, aki itt velem foglalkozik és kényeztet. Ma azt mondta, hogy " én vagyok a szeme fénye, persze csak Anya után, de még így is dobogós vagyok". Persze miközben ezt mondta engem ölelgetett és simizett és rá sem hederített Anyára aki odafenn aludt. Így hát kihasználtam a kiváltságos helyzetemet és azon nyomban fölpattantam az ölébe és össze-vissza puszilgattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése