Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. szeptember 23., csütörtök

Tabán

Anya beteg. De ettől függetlenül ha törik, ha szakad sétáltatnia kell, így hát kimentünk egy körre a Tabánba.
Jó nagyot rohangásztunk Pumival (mert ők is pont akkor és pont ugyanoda jöttek, micsoda véletlen). Labdáztunk is, bár ezen néha sikerült jól összevesznünk. Pumi is csak morgolódott, de hát én is jól beugattam neki. De azért nem volt véresen komoly a helyzet.

Játék közben még új trükköt is tanultam. Most már még magasabbról is le tudom szedni a játékot a mászókáról. De csak úgy megy, ha az orrommal megbököm, így az leesik és csak utána kell ugranom.Elképesztő, hogy milyen ügyes vagyok! Egy néni is odajött hozzánk és agyon dícsért, persze mi tudjuk enélkül is, hogy milyen okos, ügyes, szép és jól nevelt (Gazdi ezzel vitatkozna) kiskutya vagyok. Hááát, az agyam eldobom magamtól!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése