Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. szeptember 4., szombat

Rágcsálok

Második kiskutya koromat élem. Újra felfedeztem a rágcsálás örömét!
Nem mintha unnám a játékaimat, de kell néha egy kis változatosság.
Amúgy sincsennek itthon a Gazdik, el kell foglalnom magam valahogy.
Feltérképezem a lakást, megnézek mindent, felmászok mindenhova, olyan helyekre is és olyan dolgokhoz is, amikről a Gazdiéknak fogalmuk sincsen. Ha tudnák, hogy én...huhúúúú, lenne akkor nemulass!
Legutóbb egy tollat tettem használhatatlanná!
Az előbb is rágcsáltam valamit, mikor Anya észrevette rám is szólt, hogy köpjem ki. Jobbnak láttam lenyelni inkább. Ettől Ő totál kikészült. Jól leszídott, de aztán észrevett mellettem egy fültisztító pálcikát. Pontosabban a maradványát. Egy ideig lefoglalta a dolog, hogy megfejtse, hogy mi lehet az, meg, hogy honnan guberálhattam, de hamar rájött és megint lehordott a sárga földig aztán a helyemre zavart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése