Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. szeptember 5., vasárnap

Rövid életű Mackó

Közeleg a szülinapom. Anya meglátott a boltban egy szerinte "tök édes" kismackót és nem tudta ott hagyni, megvette hát nekem. Gazdiék úgy gondolták, hogy tökéletesen mindegy mikor kapom meg, így aztán amint haza érkeztek, azonnal megajándékoztak vele. (A szülinapom úgy is csak egy indok, volt, hogy vehessenek nekem valamit.)
Sokat mondok, ha 5 percig tartott az új játékom. Még éppen, hogy csak rázogattam meg ugrándoztam vele egy kicsit és el sem kezdtem rendesen szétrágni, de máris a kukában végezte.
Leesett a feje szegénykének, nyomban miután Apával elkezdtünk játszani. Én még játszottam volna vele, de rám parancsoltak, hogy hagyjam békén, utálják amikor megeszem azt a bolyhos izét...
Gazdiék szerint nem én voltam a hibás, hanem egyszerűen gagyi volt. Még jó, hogy a fehér (lassan már fekete) macikám még jól bírja a strapát.

Íme a maci halála:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése