Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. szeptember 23., csütörtök

Szar ügy!

Anya morcos egy picit.
Az úgy volt, hogy...
...a meredek domboldalon találtam meg a legjobb szagot, így hát ott végeztem a nagy dolgom. Nem úgy sikerült ahogy én azt elterveztem. Kicsit kényelmetlenül is éreztem magam, de jól megdörgöltem a hátsó felemet a fűben és úgy bucskáztam lefele a lejtőn. Máris jobban éreztem magam. Anya kevésbé. Mikor odamentem hozzá, hogy feltegye a pórázt, látta, hogy az egész hátsó fertályom, meg a lábam is koszos lett kissé.
Na jó. Kár szépíteni a dolgot. Nyakig szaros voltam. Megesik az ilyen az ember lányával, akarom mondani kutyájával!
Gazdi próbált letörölgetni egy papírzsebkendővel, de nem sokat ért.
Amint haza érkeztünk az első utam a fürdőbe vezetett. Konkrétan Anya a bejárati ajtóból egyből bevágott a fürdőkádba.
Utána egész délután azon pampogott, hogy neki mért kell ázott kutya szagot szagolnia?!
Hát nem én akartam ezt a fürdést...

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az ázott kutyaszag nálunk is ismerős! :) Gazdi szintén kevésbé kedveli, vajon miért??? :)
    Sophie kutya

    VálaszTörlés