Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. szeptember 30., csütörtök

Csilingelős csoda

Tegnap Apa szüleinél voltunk, mert a testvérét, Ákost ünnepeltük a szülinapja alkalmából.
Volt süti is meg minden, de semmi sem hozott izgalomba, mert csak arra tudtam koncentrálni, amit Melindától kaptam.
Ez egy szétrághatatlan narancssárga kis labda, aminek a belsejében van egy csengő.
Anya szerint sokkal elviselhetőbb, mint az őrült sípolós játékok, mert ez olyan kedvesen csilingel, olyan mint egy karácsonyi csengettyű!
EGész este labdáztam. Még aludni is magammal vittem. Reggel ébredés után sétálni mentünk Apával, de mire haza érkeztünk ki is ment a szememből az álmosság, így azonnal rávetettem magam az új játékra.
Apa meg galád módon elkobozta tőlem, hogy ne ébresszem fel Anyát. Gonosz. Anya sajnos sokáig aludt, úgyhogy várhattam vagy egy órát mire visszakaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése