Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. március 18., csütörtök

Éhségsztrájk

Tegnap este megint a Várba vitt Anya. Jött velünk Noémi is Pumival.
Pumi most már sokkal barátságosabb volt, mint eddig, de persze megint sikerült összebalhéznunk, amiért mindkettőnket jól leszídtak.

Vacsorára almát kaptam meg egy kis kutyatápot. Az alma nem volt szimpi, ezért az egészet össze-vissza túrtam, hogy hozzáférjek a csekély mennyiségű táphoz.

Nem laktam jól tőle, az éhhalál kerülgetett. Apa leszídott, hogy "Domino, tessék ezt innen feltakarítani, mert úgy eszel, mint egy disznó!!!" és Anya is folyton beszólt, hogy " Domino, tessék ezt megenni, nem finnyázunk, ettél már ilyet máskor is! Nem kapsz mást!".
Hát azért sem ettem meg.

Ma reggel korgó pocakkal ébredtem. A második séta után már nem bírtam tovább és ráfanyalodtam. Ezek tényleg nem adnak mást, ha ezt nem eszem meg. Nincs mit tenni, néha elsétálok egy-egy falatért, és jó nagyon focizok vele, mielőtt megeszem. Anya persze ezért is folyton veszekszik.
" Domino tessék azt megenni! Nem játszunk az étellel!".

1 megjegyzés: