Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. március 8., hétfő

Vendégségben Kagánál

A hétvégét Kagánál töltöttem. Apa vitt át hozzájuk.
Megijedtem mikor nélkülem ment el. Lehet, hogy azért hagyott itt, mert megelégelték Anyával, hogy mindig rosszalkodom és nem tudok kúltúrált kiskutya lenni???
De a sok izgalmas dolog ami ott volt annyira lefoglalt, hogy szerencsére nem volt időm ilyeneken gondolkozni.
Vannak sípolós játékaik!!! Egy béka és egy labda. A labda a kedvencem. Hát ezzel órákig tudok játszani. Ha ráugrok vagy megharapom akkor összelapul és sípol, ha elengedem akkor is sípol és újra kikerekedik és elgurul...ez olyan izgalmas, hogy muszáj újra levadásznom.
Kagával is szoktunk játszani. Ő áll egy helyben, vagy forog miközben én körbe-körbe rohangálok körülötte. Labdázni is szoktunk, de ő magasabb mint én és így előbb elkapja a labdát a levegőben és utána csak sokára adja vissza. Meg mindig leteszi a két mancsa közé és vigyorog rám, mert tudja, hogy onnan nem merem kivenni. Ha megunja a játékot mert elfárad, akkor lefekszik és az összes létező labdát begyömöszöli a szájába, nehogy nekem maradjon valami. Ilyenkor nem is foglalkozik senkivel és semmivel. Még velem sem. Persze én próbálom bosszantani azzal, hogy ugrálok körülötte és jó hangosan megszimatolgatom a nóziját, a fülét...
Apa szülei akik Kagára és rám vigyáznak ha megunják a nagy hancúrozást meg sípolást, akkor elteszik a játékokat. Ha Kaga is bemondta az unalmast akkor én felderítettem a terepet. Körbe sétáltam az egész lakást és megnéztem, hova tették a játékokat. Aztán hangosan sokáig nyüszítettem. De feleslegesen. Azt hitték, hogy a Gazdikat hiányolom pedig nem is velük törődöm. Itt hagytak egy játékparadicsomban, csak éppen nem tudom levarázsolni a labdákat a polcokról...
Este egyszer csak csöngettek. Anya jött értem és hamarosan Apa is megérkezett. Én annyira örültem nekik, hogy mégsem hagytak itt örökre, hogy megint összevissza ugráltam örömömben és megmutattam azt is, hogy játszunk Kagával, bár ő megint inkább elvenni akarta a labdácskákat, mint játszani velük.
Mikor hazaértünk érdekes szagok voltak itthon. Egy csomó pogácsa morzsát és keksz darabkákat is találtam, amit gyorsan fel is nyalogattam, nehogy Anya porszívózza majd be és kárba vesszen. Kiderült, hogy míg nem voltam itthon addig itt voltak Anya unokatesójáék kisgyerekkel. Ezek meg kipateroltak engem itthonról. Pedig annyira szívesen labdáztam volna és ugráltam volna velük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése