Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. április 17., szombat

Anya takarít

Ma reggel elmentünk Apával sétálni meg meglátogatni Kagát.
Mikor hazaértünk óriási nagy zűrzavar fogadott minket itthon. Anya takarított. Mindent eltolt a helyéről és minjdent felpakolt a földről. A párnámat sem találtam, nem beszélve a tálkáimról.
Még időm sem volt körbenézni, mert Anya felkapott és felpakolt a kanapéra (persze egy takarót begyűrt alám) és közölte, hogy ott maradok. Nem nagyon tudtam mit kezdeni a helyzettel. Máskor leszídnak ha felmászok, most meg ők száműznek a pihepuha, Gazdi szagú ágyikóra??? Azért igyekeztem meghúzni magam, behúztam fülem-farkam és ijedten néztem Apát, hogy vajon ő mit szól Anya ötletéhez. Nem nagyon foglalkozott velem egyik se. Anya porszívózott, én meg majd összepisiltem magam félelmemben mikor közelebb jött azzal a búgó masinával. Menekültem volna, de rámordítottak többször is, hogy maradjak a fenekemen.
Valahogy kibírtam a dolgot és szerencsére nem kellett sokáig várnom, a rend helyreállt. Végre minden a megszokott helyén. Anya még meg is ágyazott nekem, egy tiszta pokrócot is kaptam a helyemre.
Csak az ágytakaró tűnt el. Hogyan fogok én bújócskázni amikor itthon hagynak egyedül és unatkozom?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése