Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. április 30., péntek

Babzsák

Anyáék ma reggel egy óriási csomagot hoztak haza. Alig fért be az ajtón. Egy óriási szürke zacskóba volt becsomagolva az a valami. Egy babzsák. Fogalmam sincs mi az a babzsák, de a zacskóját azért megkóstolgattam volna, ha nem dugják el előlem.
Anyáék Krisztinek vették ajándékba a ballagására. (Persze én sosem kapok ajándékot azért mert ballagok, vagy sétálgatok, vagy szaladgálok.)
Féltek, hogy nekem is tetszeni fog és játszani akarok majd vele, ezér megpróbálták jó magasra felpakolni előlem; a szekrény tetejére, a galériára,asztalra, de nem fért fel sehova, így aztán nagy nehezen bepréselték a fürdőszobába és bezárták az ajtót.
Most este aztán kituszkolták a fürdőszobából, mert nem lehetett bemenni tőle. Remek alkalom lett volna, hogy végre megcsodáljam, de nem volt energiám és inkább aludtam tovább. Szörnyen elfáradtam az egész napos semmittevésben. De majd holnap reggel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése