Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. április 24., szombat

Kutyába se vesznek

Gazdiék ma Kagáéknál voltak Tomi szülinapját ünnepelni . Ők elmentek mulatozni és engem meg itthon hagytak. Gonoszság. Pedig Kagán kívűl a szomszéd két kutya is ott volt.
Sőt MINDENKI ott volt. Csak én nem. Kihagynak engem minden jóból. Tudom, hogy finom falatok voltak, éreztem a szagokat a ruhájukon (pogácsák, sütik, hmmm...) mikor hazajöttek. Legalább hoztak volna egy kis kóstolót!
Most biztos így akarnak helyre tenni. "Nem érdemlem meg, hogy elvigyenek." Ez már megint Apa hülye ötlete. "Hogyan neveljük a kutyánkat?"
Mikor haza érkeztek, nem örültek mikor körbeugráltam őket. Apa levitt sétálni, utána ücsörögtek egy kicsit, majd Apa le is feküdt aludni. Anya a tévét bambulta és még kaját sem kaptam tök sokáig. Szerintem elfelejtette. Tuti. Aztán meg bűntudata volt és mikor nagyon későn végre eszébe jutottam, szinte le se kellett ülnöm rendesen, azonnal megengedte, hogy megegyem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése