Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. április 4., vasárnap

Kullancs áradat

Lepasszoltak. Nem maradhattam Gazdiékkal kinn a kertben. Tomival és Noémival haza vonatoztunk és utána Apa szülei vigyáztak rám.
Sütögetés után, lefekvés előtt még vagy két-három kullancsot fedeztek fel bennem. Apa teljesen kiakadt, hogy mi lesz három nap alatt, ha egy nap alatt ilyen sok kullancs bújt belém. Közölte, hogy "Dominot haza kell vinni". Pedig még csak tavasz van és nem is nyár!
Anya meg ezen akadt ki, hogy végre sikerül összehozni három nap pihenést, erre történik rögtön valami és mehetünk haza és aztán jöhetnek vissza, már ha annak egyátalán van értelme. Aztán Apa kitalálta, hogy vigyenek haza Tomiék. Így hajnalban velük kellett mennem. Gazdiék még javában aludtak így el sem búcsúztunk egymástól.
A következő két nap alatt újabb és újabb kullancsok kerültek elő belőlem. Már több mint tízet szedtek ki Gazdiék...
Ők folyton simogatnak, aggódva keresgélnek és nézegetnek, nekem meg már baromira elegem van!
Anya jövő héten elvisz Józsihoz oltásra, akkor majd valószínű adnak nekem kullancs ellen is valamit. Tavaly is kaptam és akkor egy kullancs sem volt bennem.
Meg majd elmegyünk a Fresnapfba is és veszünk gyógynövényes nyakörvet ami a kullancsokat és a bolhákat is elriasztja.Tavaly is kaptam egyet. Utáltam. Olyan erős szaga volt, próbáltam ledörgölni magamról de nem akart lejönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése