Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. április 2., péntek

Nyaralunk, pontosabban tavaszolunk!

Gazdiékkal kijöttünk pihenni Kismarosra.
Itt leszünk három napig.
Mai napra csatlakozott hozzánk Peti és Juci, meg Tomi és Noémi, de reggelre mindenki haza megy és majd csak hárman maradunk. Szeretem, ha sokan vagyunk, mert akkor mindig tud játszani velem valaki.

Rengeteget rohangáltam a kertben, még a
bokrokba is bebújtam aminek eredményeként összeszedtem pár kullancsot. Volt bennem vagy három. Jól belém kapaszkodtak, alig bírták kiszedni belőlem. Négyen kellettek, hogy kivarázsolják belőlem a dögöket, persze én sem könnyítettem meg a dolgukat, mert össze-vissza mocorogtam miközben próbáltam menekülni. Közben Apa folyamatosan dohogott, de nem rám volt mérges hanem a gonosz kullancsokra.

Este sütögettünk. Pontosabban ők sütögettek én meg türelmesen vártam. Anya és Apa marha büszkék voltak rám, hogy most ilyen jól viselkedtem és nem kunyeráltam és szaglásztam bele a földön lévő tányérokba. Megjegyzem amúgy simán tudtam volna lopkodni, de fáradt voltam hozzá és amúgy meg tudtam, hogy amit leejtenek, vagy amit nem bírnak megenni, azt én kapom (és így legalább elkerülök egy veszekedést). Jól tele is tömtem a pocakom szalonnával, virslivel, zsíros kenyérrel és mindenféle zöldségekkel! Mozdulni is alig bírtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése