Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. október 14., csütörtök

Csak semmi csacsiság...

Apa ma agyon dícsért, mert ma nagyon ügyes voltam.
Ma mindketten kora reggel mentek el itthonról és valami dolguk lehetett, mert csak este értek haza. Mentségükre legyen mondva, ilyen is nagyon ritkán fordul elő!
Amint belépett Apa a lakásba, már készen is álltam. Alig, hogy üdvözöltem, utána rögtön rohantam is ki a lépcsőházba és ott vártam, hogy ő is jöjjön és menjünk végre. Lennt nem várattam sokáig, azonnal elintéztem minden dolgomat.
Azt is haza érkezve vették észre, hogy Anya a kanapén felejtette a zokniját reggel. Nagyon örültek neki, hogy úgy találták ott, ahogy reggel Anya ott hagyta és nem lovasítottam meg. Bizony, eszembe sem jutott és nem hurcoltam a helyemre, hogy rágicsáljam, nyalogassam és azzal aludjak.
Apa azt mondta, hogy most már nem kisasszony vagyok, hanem KOMOLY HÖLGY!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése