Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. október 19., kedd

Duzzogi

Anya itthon van, mert már megint beteg.
Fekszik az alsó ágyon és nagyjából egész nap alszik, filmet néz, vagy csak néz ki a fejéből.
Ahelyett, hogy velem foglalkozna ha már ketten vagyunk itthon.
Odavittem a sünimet hozzá, de észre se vette, hogy azért álltam mellette már vagy öt perce, mert szerettem volna ha eldobná nekem. Vagy aludt, vagy csak úgy csinált. Feltettem az ágy szélére a játékot és leültem. Vártam. Türelmesen. De semmi. Aztán eszembe jutott, hogy lehet, hogy csak a sünivel nincs kedve játszani!? Ezért odavittem neki egy labdát, de mivel arra sem reagált, előkerestem egy másikat, majd egy újabbat és így tovább. A végén már úgy feküdt Anya az ágyon, hogy a takarója körbe volt pakolva minden irányból az én játékaimmal. Amikor észrevette, lehajigálta a földre és rám parancsolt, hogy hagyjam békén. Nem igazság.
Úgy döntöttem, hogy most már muszáj lesz a sarkamra állni, ha azt akarom, hogy foglalkozzon velem.
Így aztán nagy duzzogásba kezdtem.  Járkálok fel-alá a lakásban és jó nagy zajt csapok. Közben nagyon szomorúan nyűszítek, időnként morgolódok. Hátha megunja!
Sajnos egyelőre eléggé jól bírja. Kezd immunissá válni a hisztijeimre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése