Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. október 10., vasárnap

Rohadt alma

Séta közben mindig találok valamit, amivel lehet játszani. Szeretem a gesztenyét, gubacsot, fadarabot vagy akár egy rohadt ringlóval, vagy almával is eljátszom.
Sőt! Az almákhoz külön érzékem van. Gazdinak fogalma sincs például télen, hogy a kopasz kis fák közül épp melyik a vadalma fa. Persze én messziről kiszagolom az ilyet. Amint engedélyt kapok, hogy mehessek, máris kilóméterekkel Gazdiék előtt járok, és már ásom is ki magamnak az almát, akár a legnagyobb hó alól is.
Persze most ősszel még nem nagyon kell ásni meg keresgélni. Csak sétál az ember és máris egy-egy almába botlik. Akkor lehet vinni Apa lába elé, hogy rugdossa nekem. Ez így neki is kényelmes és nekem is. Csak belerúg nekem egy jó nagyot és sétál tovább, én meg loholhatok az almám után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése