Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. november 28., vasárnap

Adveni koszorú készítés

Anya koszorúkat készített ma.
Egy hatalmas lepedőt terített le a földre. Tetszett nagyon, onnantól kezdve csak azon akartam mászkálni és játszani, de persze elzavart és helyette mindenfélével tele pakolta. Beterítette az egész szobát a cuccaival.
Aztán meghúztam magam és így nem zavart a helyemre, hanem hagyta, hogy mellette heverésszek és nézelődjek. Jól van azért időnként én is megszaglásztam a dolgokat és igyekeztem magam hasznossá tenni. Egy gyertyát meg is nyalogattam, de nem ízlett. Ami ízlett volna, az a pár szem fenyőtüske volt, amit előszeretettel kezdtem el csócsálni, de a gonosz Házisárkány kioperálta a számból és olyan szövegett levágott nekem, hogy többet még megszagolni sem mertem.
De azért jól elvoltunk. Időnként Apa is megnézte, hogy haladunk mi lányok, de ő inkább csak nézelődött és nem tette magát annyira hasznossá mint Én.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése