Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. november 19., péntek

Fél szemmel

Anya ébredés után látta, hogy baj van a szemecskémmel.
Nem tudtam kinyitni.
Hívta azonnal Apát, aki hívta azonnal Józsit. Aztán abban maradtak, hogy ha nem javul a szemem akkor bizony ki kell menni hozzá, hogy megvizsgáljon.
Anya egész délelőtt kamillával kenegette a szemem. Én meg kihasználtam a helyzetemet és bújtam hozzá, hagytam, hogy kényeztessen. Nem kellett nagyon rájátszanom a dolgokra, alapból sanyarul néztem ki a szemem miatt, elég volt kicsit hátracsapnom a füleimet.
Délután Kriszti átvitt magukhoz, hogy ne legyek egyedül és ő is folyamatosan kamillázta a szememet.
Most este meg Apa vett megint kezelésbe. Már sokkal jobb. Holnap reggel majd kiderül, hogy kell-e menni dokihoz. Remélem nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése