Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. május 1., szombat

Hoppon maradtam

Reggel mire észbe kaphattam volna, már ismét biztonságba helyezték előlem a becsomagolt babzsákot. Így aztán alvással töltöttem a napot amíg nem jöttek haza Gazdiék.
Délután megérkezett Apa. Azonnal öltözködni kezdett, pakolászott, láttam készülünk valahova, így hát én is összeszedtem magam. Kinyújtóztattam a sok pihenésben elgémberedett lábacskáimat és vártam, hogy induljunk. Egyszer csak csöngettek. Eszembe jutott, hogy lehet, hogy nem mi megyünk, hanem hozzánk jön valaki, hogy engem meglátogasson! Peti volt az! Na hát Őt IMÁDOM!!!
Már rohantam is volna elé, de a gonosz Apa bezavart a helyemre és nem engedte, hogy körbe ugráljam. Ezek után meg fogták magukat és együtt elmentek Kriszti ballagására. Engem meg otthon felejtettek, pedig tudják, hogy én is imádok ballagni. Ja, és még a babzsákot is magukkal vitték...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése