Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. augusztus 28., szombat

Türelem ajándékot terem

Gazdiék egész délelőtt takarítottak. Engem száműztek az ágyra egy ócska takaró és a játékaim kíséretében és rám parancsoltak, hogy el ne mozduljak. Jól viselkedtem.
Igaz nehezen viseltem. A végén már Apa is velem tartott szolidaritásból és ketten kuporogtunk az ágyon, vártuk, hogy felszáradjon a padló, amit Anya előtte felmosott.
Hanem aztán jött a jutalom! Anya letett egy összetekert kupacot a földre és közölte, hogy "Domino, TIÉD". Nekem sem kellett kétszer mondani, azonnal leugrottam és próbáltam kicsimagolni azt az összetekercselt izét. Ismerős volt az illat, aztán rájöttem, ez egy új pokróc! De milyen csodálatos ám!!! Nem bírtam magammal. Össze-vissza bújkáltam benne, hemperegtem rajta örömömben.
Később még egy csontot is kaptam, amivel nagyon meg kellett dolgozni. Olyannyira, hogy még ma is meg van a csücske!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése