Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. augusztus 8., vasárnap

Új szerzemény

Szereztem magamnak egy új játékot. Egy szép fehér mackót, aminek még mikulás sapkája is van. Bár a sok játéktól mára már nem igazán mondható fehérnek.
Csak sétáltam itthon és nézelődtem mikor egyszer csak megpillantottam a könyvespolc alsó részén. Pont elértem. A múltkor a gyerekek játszottak vele, lehet, hogy ők rakták vissza rossz polcra. A lényeg, hogy megtaláltam és most már az enyém.
Mikor Apa haza érkezett és látta mit találtam, nem szólt egy szót sem. Hallgatás, beleegyezés.
Vittem hát hozzá, hogy dobálja és játszon velem.
Most ez az új kedvencem, még aludni is magammal viszem.
Amúgy ma igazán mozgalmas napom volt. Meglátogatott Kriszti is. Azt hittem, hogy Apa nyitja a kulccsal az ajtót de Kriszti volt. Vadul csóváltam a helyemen lapulva, aztán mikor hívott majd feldöntöttem olyan hévvel rohantam hozzá.
Sétáltunk egy jó nagyot. Neki is megmutattam az új mackómat, ő meg csodálkozott, hogy honnan bányásztam elő anya mackógyüjteményének egy darabját...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése