Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. augusztus 16., hétfő

Vendégségben mindent lehet

Péntek délutántól vasárnap reggelig megint Kagáéknál voltam.
Mostanában kifigyeltem Őt, hogy, hogy kell finoman játszani. Ő úgy csinálja, hogy a hátára fekszik, a két mancsa közé kapja a labdát vagy egyéb játékot. Eltanultam tőle. Gazdiék csak csodálkoznak, hogy milyen új szokásaim vannak. Csakhogy én még hentergőzöm is közben, és vitatkozom is a játékommal. Leginkább a mackókámat szoktam megtisztelni azzal, hogy így szeretgetem.
Említésre méltó, hogy ottlétemkor megengedhettem magamnak azt a luxust, hogy a dolgaimat elintézzem a szoba közepére. Otthon ilyet ugyanis nem szokás. Sajnos a legutolsó alkalommal már épp megérkeztek értem Gazdiék és szemtanúi voltak a dolognak.
Részletekbe nem mennék bele, legyen elég annyi, hogy nem tettem zsebre amit akkor Apától kaptam. Ráadásul egész nap terrorizáltak utána a szemetek otthon is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése