Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. május 30., vasárnap

Csak csajok

Apa miután felkelt, nemsokára elment ismét, így megint csak Anyával vagyunk itthon kettesben. Csak csajok. Főztünk is. Ő pucolta a zöldségeket, felkockázta a husikat, én meg szorgosan néztem, mit kell feltakarítani a földről. Rendesen megettem azt az egy-egy karika sárgarépát vagy kolbászt, amit jutalmul kaptam, mert jól végeztem a feladatomat. Ez a jó munkamegosztás!
Jófej ez az Anya. Így kényeztet engem és csak miattam főzött gulyást! Bár szerintem nem kellett volna bele az a pár szem kutyatáp, amit még belecsempészett a tálkámba. Jó lett volna az anélkül is.
Mi itt dőzsölünk, szegény Apa meg csak dolgozik. Vajon van mit ennie? Lehet, hogy félre kéne tenni neki egy kis kaját? Majd meglátom, hát ha nem bírom megenni, akkor hagyok neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése