Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. május 10., hétfő

Puminál

Tegnap estefelé Anya is elutazott Apa után. Szemétség, hogy engem meg csak így itt hagytak! Még a Kagához sem mehettem fel a tüzelés miatt.
Anya azt mondta, hogy majd reggel jön Tomi és megsétáltat.
Szerencsére Tominak van szíve (nem úgy mint Gazdiéknak) és nem akart egyedül hagyni, így aztán este értem jött és magával vitt. Noémihoz és Pumihoz mentünk.
Annyira hiányzott Apa meg Anya, hogy nem akartam egyedül aludni ezért mindig felmásztam Tomiékhoz az ágyba, persze Ők meg mindig lezavartak.
Délelőtt haza jöttünk és egész délután szundikáltam. Mire felébredtem, Anya már meg is érkezett.
Én nagyon örültem neki. Ő meg nagyon örült, hogy nem pisiltem össze a lakást (egyebekről nem is beszélve) így, hogy ilyen hosszú ideig egyedül hagytak. Nem rontottam el az örömét. Nem tudta, hogy itthon sem voltam, mert Tomiékkal mentem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése