Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. május 9., vasárnap

Zene füleimnek

Apa elutazott tegnap este Gyűrűfűre. Annyira szerettem volna én is menni de a tüzelés miatt maradnom kellett. Így viszont nekem kellett vigyáznom Anyára Apa helyett. Minden kis nesz miatt fölriadtam éjjel és ugattam meg morogtam. Anya "boldog" volt, hogy hagyom aludni...
Anya egész reggel takarított. Utána jött hozzánk a Feri, Anya munkatársa. Körbaszeglásztam Őt is, meg a cuccait is. A gitártokjának nagyon finom illata volt! Egész végig azt nézegettem míg Ők beszélgettek. Aztán odavittem a labdámat hátha játszik velem, de Ő és Gazdi rám se hederítettek, csak elkezdtek gitározni. Bóklásztam egy ideig a lábuk alatt, aztán inkább néztem őket, meg hallgattama gitározást. Olyan szépen muzsikáltak, hogy majdnem el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése