Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. május 8., szombat

Lebuktam

Amint Anya meg Apa elmentek itthonról, bevackoltam magam a kanapé sarkába. Olyan jót szundikáltam, hogy észre sem vettem mikor Anya haza érkezett. Pontosabban észrevettem csak későn és már időm sem volt a helyemre rohanni. Hát jó rég volt ilyen, hogy ilyen nyilvánvalóan rajta kaptak. Próbáltam eggyé válni a kanapéval, meg láthatatlannak lenni mert féltem, hogy Anya nagyon le fog szídni. Annyira izgultam, hogy a végén még be is pisiltem. De Ő egy szót sem szólt csak odajött és lependerített az ágyról. Persze később már szólt mikor észrevette, a foltot az ágyon és neki kellett kisikálni...
Végül felhívta Apát és elmesélte neki a storyt. Végig nevetett. Nem tudom mi olyan vicces ezen?!
Én inkább meghúzom magam, mielőtt tényleg elővesznek valamiért. Ha akar Anya úgyis tud találni valamit amibe beleköthet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése