Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. május 14., péntek

Kulcsszó

Apa az ajtónál állt felöltözve és nekem szólt; "Domino gyere ide!". Nem tudtam, hogy komolyan gondolja-e ezért inkább csak ácsorogtam. Erre megint szólt; "Na, gyere már ide!". Megijedtem, lehet, hogy valami rosszat csináltam már megint csak már nem is emlékszem rá?Tétováztam, hogy mi legyen. Erre már idegesen kiabált; "Domino! Gyeeeeere már ide basszus! Mért kell neked százszor szólni?". Gyorsan sarkon fordultam és berohantam inkább a helyemre, abból nem lehet baj. Anya elkezdett nevetni! Erre Apa; "Most komolyan, mit nem lehet ezen érteni? Vagy csak engem szivat???", mire Anya; "Domino! SÉTA.".
Jaaaa! Hát ha ezt mondják, már rég lennt lehetnénk a parkban. Rohantam és ugráltam Apához, aki közben hangosan morgott az orra alatt; "Már ennyire elkényelmesedtünk, hogy ha csak simán hívjuk, már ide se jön, csak ilyen kulcsszavakkal? Basszus. Tiszta kattant ez a kutya!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése