Domino Kisasszony

PitaPata Dog tickers

2010. május 23., vasárnap

Újat tanultam!

Majnem elfelejtettem írni, hogy ma új dolgot tanultam!
Séta után hazaúton a játszótéren jöttünk keresztül és Apa feltette egy magas mászókára a labdámat. Kiszúrás. Ugrabugráltam, de nem értem el. Aztán megmutatta Apa, hogy ha a végén ugrok fel a fa pallóra, akkor feltudok szaladni a tetejéig és letudom hozni a lasztimat. Először nagyon féltem felmenni azon a magas izén, mert tériszonom van, de jó sokszor eljátszottuk ezt, így végén már bátrabb voltam. Lányos zavaromban és izgatottságomban mindig elfelejtettem, hogy a palló végéhez kell menni és én inkább ugráltam össze-vissza és vártam hátha lejön magától a kis játékom. Olyankor Apa mindig odahívott magához és leültetett. Aztán közölte, hogy "Domino,Hopp!" és akkor már tudtam, hogy mit kell csinálni!



Apa roppant büszke volt rám.
Anya is odáig volt az új tudományomtól!
Agyon dícsért és össze-vissza
simogatott!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése